Het A-orkest van Harmonie Sint-Jan bereidt zich tot in de puntjes voor op het concours van 9 december waar zij zal uitkomen in de hoogste afdeling voor amateurs: de eerste divisie. Extra repetities, een tweetal try-out concerten én een repetitie met de componist Christiaan Janssen te gast. Op het programma staat namelijk een werk van deze bekende Nederlandse componist.

Op zaterdagavond 20 oktober zal het A-orkest van Harmonie Sint-Jan en Muziekvereniging Crescendo Neede een concert geven in de hal van het kantoorgebouw Cogas aan de Rohofstraat 83 in Almelo. Het concert start om 20.00 uur, de zaal is open vanaf 19.30 uur.

Op zondagmiddag 25 november deelt Harmonie Sint-Jan het podium met Koninklijke muziekvereniging Semper Crescendo uit Oldenzaal, een bekende noaber waar vaker mee wordt samengewerkt. Het concert start om 15.00 uur in het Twents Carmelcollege de Thij aan de Thijlaan 30 in Oldenzaal.

Kom je ook luisteren bij een van onze try-out concerten? De toegang is gratis! Graag tot dan!