Het B-orkest van Harmonie Sint-Jan gaat de straten in om muziek te maken. Muziek brengt mensen samen en dat is precies wat de muziekvereniging met haar jeugdleden wil doen: de Wierdenaren samenbrengen én een fantastisch concert ten gehore brengen. Op vrijdagavond 15 juni om 19.30 uur gat het orkest niet op een podium zitten, maar zelf de hort op om hun publiek te vinden.

Als u op vrijdagavond 15 juni Queen, ‘Fantillusion’, Udo Jürgens, ‘Treasure Island’ of ‘Kabouter Plop’ in de buurt signaleert, dan hoort u dat goed. Het buitenconcert start om 19.30 uur op het grasveld naast de Hervormde Kapel (Dahliastraat). Komt allen naar dit mooie concert met een gevarieerd repertoire!

Mensen die graag willen zitten tijdens het concert, hebben de mogelijkheid om zelf een stoel of kleed mee te nemen. De toegang van dit concert is uiteraard gratis, maar na afloop van het concert is er wel een mogelijkheid voor het geven van een vrije gift.

Mocht het weer onverhoopt slecht zijn, dan wordt het concert afgelast. Vooraf wordt er dan een bericht op de Facebookpagina van Harmonie Sint-Jan geplaatst. www.facebook.com/harmoniesintjan

Heeft u of uw kind interesse om muziek te maken? Meld u aan bij de muziekvereniging