Handbalvereniging Kedingen en Harmonie Sint-Jan uit Wierden zijn druk bezig om de compostactie 2024 te organiseren. Ook dit jaar verkopen wij weer potgrond, compost en tuinturf in zakken van 50 liter voor €6,- per zak.

Van 26 januari t/m 2 februari worden onze nieuwe bestelfolders rondgebracht.

In de periode van 3 februari t/m 17 februari komen onze vrijwilligers weer bij u langs om bestellingen op te halen.

Mocht u onze vrijwilligers gemist hebben, dan hebben wij een aantal alternatieven mogelijkheden om uw bestelling te plaatsen:

1. U kunt online bestellen via de webwinkel van Harmonie Sint-Jan. Deze is bereikbaar via www.harmoniesint-jan.nl of rechtstreeks op www.hsjwebshop.nl
  2. U kunt het bestelformulier, in een envelop, bij een aantal leden in de brievenbus stoppen.
    –  Mevr. Frieling                   Kalander 56                                       (Weuste)
    –  Mevr. Kamphuis              Garf 13                                                 (Hooiland)
    –  Mevr. Otten                      Alsemhof 14                                      (Plan Oost)
    –  Dhr. Albers                        Larixlaan 10                                       (Grote Maat)
    –  Dhr. Sleumer                    Waterkolk 11                                     (Zuidbroek)
    –  Fam. Heerdink                 De Aa 21                                              (de Aa)
  3. Een email sturen met uw bestelling naar compostactie@harmoniesint-jan.nl
  4. Uiteraard kunt u ook nog altijd telefonisch bestellen bij Mevr. Otten (0546-573909)
  5. Uw kunt bestellen tot 25 februari.

Wij komen dan uw bestelling op 15 of 16 maart 2024 bezorgen.