Harmonie Sint-Jan en Handbal vereniging Kedingen zijn weer druk bezig om de compostactie 2022 te organiseren. Ook dit jaar wordt er weer potgrond, compost en tuinturf in zakken van 50 liter verkocht voor €6,- per zak.

Van 28 januari t/m 4 februari worden de bestelfolders rondgebracht in Wierden.

In tegenstelling tot voorgaande jaren komen wij dit jaar (net als vorig jaar) i.v.m de corona maatregelen niet bij u aan de deur om het bestelformulier op te halen. Hiervoor hebben wij een aantal alternatieve mogelijkheden om uw bestelling te plaatsen:

▪︎ U kunt online bestellen via de webwinkel van Harmonie Sint-Jan. Deze is bereikbaar via http://hsjwebshop.nl/

▪︎ U kunt het bestelformulier, in een envelop, bij een aantal leden in de brievenbus stoppen.

Mevr. Frieling – Kalander 56 (Weuste)
Mevr. Kamphuis – Garf 13 (Hooiland)
Mevr. Otten – Alsemhof 14 (Plan Oost)
Dhr. Albers – Larixlaan 10 (Grote Maat)
Dhr. Sleumer – Waterkolk 11 (Zuidbroek)
Fam. Heerdink – De Aa 21 (de Aa)
Mevr. Schraven – Doornstukke 10 (’t Loo)
Dhr. Te Wierik – Rijssensestraat 26a (Centrum, hier is PIN betaling ook mogelijk)

▪︎ Een email sturen met uw bestelling naar compostactie@harmoniesint-jan.nl

▪︎ Uiteraard kunt u ook nog altijd telefonisch bestellen bij Mevr. Otten (0546-573909) en Mevr. Frieling (0546-574157)

Bestellen kan tot 21 februari.

Wij komen uw bestelling op 11 of 12 maart 2022 bezorgen.