Uit de Wiezer:

Het B-orkest en de slagwerkgroep van Harmonie Sint-Jan kregen afgelopen vrijdag de handen van het publiek op elkaar tijdens het jaarlijkse Vijverconcert in Wierden. Perfect weer en een breder populair programma bracht veel mensen naar het plein bij het gemeentehuis, waar velen op zelf meegenomen tuinstoelen een plekje hadden gevonden.

De harmonie werd dit jaar ondersteund door een combo en zorgde Merle Sjoers er voor dat enkele populaire nummers ook van zang werden voorzien. Nieuw was het visuele aspect: leden van Dance Studio Janien verzorgden meerdere dansen en Wim Maulany ondersteunde het stuk ‘Kung Fu Panda’ beeldend met een Kungfu demonstratie. Net voor de pauze mochten leerlingen van meerdere basisscholen op lege emmers mee drummen met ‘We will rock you’ van Queen.

De foto’s van het Vijverconcert staan inmiddels online en zijn te zien via onze Facebookpagina.

Nogmaals bedankt aan iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd: 🎸 combo ArtEZ, 🎙 Merle Sjoers, Wim Maulany, Dance Studio Janien, de leerlingen 🥁 van KBS Het Galjoen, Obs De Widerode, de Mariaschool en 🥁 VSO de Brug – SOTOG, EXES Licht en Geluid en natuurlijk alle sponsoren!