De jaarlijkse compostactie van Harmonie Sint-Jan en Handbal vereniging Kedingen uit Wierden gaat dit jaar ondanks de coronamaatregelen gewoon door, maar op een andere manier dan u gewend bent.

Beide verenigingen zijn druk bezig om de compostactie 2021 te organiseren. Ook dit jaar wordt er weer potgrond, compost en tuinturf in zakken van 50 liter verkocht voor €5,- per zak.

Tot 17 februari worden de nieuwe bestelfolders rondgebracht.

Let op: In tegenstelling tot voorgaande jaren komen wij dit jaar i.v.m de coronamaatregelen niet bij u aan de deur om het bestelformulier op te halen.

Hiervoor hebben wij een aantal alternatieven bedacht:

• U kunt online bestellen via de webwinkel van Harmonie Sint-Jan. Deze is bereikbaar via www.harmoniesint-jan.nl of rechtstreeks via www.hsjwebshop.nl.
  • U kunt het bestelformulier, in een envelop, bij een aantal leden in de brievenbus stoppen.
    • Mevr. Frieling                 Kalander 56
    • Mevr. Kamphuis              Garf 13
    • Mevr. Otten                     Alsemhof 14
    • Dhr. Albers                      Larixlaan 10
    • Dhr. Sleumer                   Waterkolk 11
    • Fam. Heerdink                De Aa 21
    • Dhr. Te Wierik                 Rijssensestraat 26a (Hier kunt u eventueel contant of met PIN betalen)
    • Mevr. Schraven               Doornstukke 10
  • Een email sturen met uw bestelling naar compostactie@harmoniesint-jan.nl
  • Uiteraard kunt u ook nog altijd telefonisch bestellen bij Mevr. Otten (0546-573909) en Mevr. Frieling (0546-574157)
  • U kunt bestellen tot en met 27 februari.

Uw bestelling wordt op 19 of 20 maart aan huis bezorgd. Let op: we bezorgen alleen in Wierden.