Harmonie Sint-Jan en Handbalvereniging Kedingen uit Wierden zetten de bloemetjes buiten.

Ook  in 2023 organiseren we weer onze jaarlijkse compostactie en verkopen we potgrond, compost en tuinturf in zakken van 50 liter voor €6,- per zak. U kunt deze producten op verschillende manieren bestellen:

1.  Van 28 januari t/m 3 februari worden er bestelformulieren rondgebracht in Wierden. Deze formulieren worden tussen 4 en 18 februari bij u weer thuis opgehaald. U kunt vooraf contant betalen (bij ophalen van het  ingevulde bestelformulier) of bij aflevering van uw bestelling.
  2. U kunt het ingevulde bestelformulier, graag in een envelop, ook in de brievenbus doen bij een aantal leden van onze verenigingen:
  • Frieling                   Kalander 56                                       (Weuste)
  • Kamphuis              Garf 13                                                (Hooiland)
  • Otten                      Alsemhof 14                                      (Plan Oost)
  • Albers                    Larixlaan 10                                       (Grote Maat)
  • Sleumer                 Waterkolk 11                                     (Zuidbroek)
  • Heerdink                 De Aa 21                                             (de Aa)

Contant betalen bij aflevering van uw bestelling.

3. U kunt ook online bestellen en betalen via de webwinkel van Harmonie Sint-Jan. Deze is bereikbaar via www.harmoniesint-jan.nlof rechtstreeks op www.hsjwebshop.nl.

4.  U kunt uw bestelling doorgeven door het sturen van een email naar compostactie@harmoniesint-jan.nl Contante betaling bij aflevering van de bestelling.

5. Uiteraard kunt u ook nog altijd telefonisch bestellen bij Mevr. Otten (0546-573909) of Mevr. Frieling (0546-574157) Contante betaling bij aflevering van de bestelling.

Tot 22 februari kunt u bestellen via mail, de webshop of telefoon. Op vrijdag 10 maart en zaterdag 11 maart zullen de door u bestelde zakken bij u thuisgebracht worden. Wilt u, bij contante betaling, zorgen voor gepast geld zodat we niet hoeven te wisselen?