Het nieuwe muzikale seizoen is begonnen en we hebben er bij Harmonie Sint-Jan weer heel erg veel zin in. Er staan weer toffe concerten en optredens op de planning en we hebben ook weer de nodige leuke activiteiten bedacht voor onze leden. Het maakt niet uit of je jong of oud(er) bent, of je heel veel muziek maakt of misschien iets minder, of je al jaren hetzelfde instrument bespeeld of graag eens iets anders wil proberen, of je er nog een andere hobby naast hebt of helemaal voor de muziek gaat. Bij Harmonie Sint-Jan is iedereen welkom en staat plezier maken in het samen musiceren voorop. Je kunt al bij ons terecht vanaf groep 3, we kijken graag samen met jou naar jouw wensen want we vinden het belangrijk dat je een instrument leert bespelen wat helemaal bij jou past.

Zien we jou tijdens onze proeflessen? Graag tot snel.