Op vrijdagavond 20 december kunt u genieten van kerstmuziek in de katholieke kerk Sint-Jan de Doper in Wierden, door het B-orkest van Harmonie Sint Jan en popkoor Wiezz. Vanaf 19:30 uur wordt u buiten warmgemaakt voor dit mooie kerstconcert en verwelkomd door de Stouwebloazers met warme chocomel en glühwein.

Licht programma

Het B-orkest van Harmonie Sint Jan samen met popkoor Wiezz brengen u deze avond in de kerststemming.

Op het programma staan veel lichte, populaire nummers. Wiezz zingt kerstnummers zoals

Driving home for Christmas en Do they know it’s Christmas time. Maar ook populaire nummers zoals Avond, Stil in mij en Nothing else matters staan op het programma. Het B-orkest van Harmonie Sint Jan speelt Our blue planet, X’massimo en Hallelujah.

Een aantal nummers zullen orkest en koor samen ten gehore brengen. Bovendien zal solist Loes Alferink het lied Mag ik dan bij jou gaan zingen.

Samenwerking

De samenwerking van orkest en koor komt niet uit de lucht vallen. Het A-orkest heeft eerder met Wiezz opgetreden, tijdens een vijverconcert in de zomer. Dat was een hele leuke combi, dus zodoende heeft Harmonie Sint Jan weer toenadering gezocht.

Orkest en koor vragen geen entree, maar er is wel mogelijkheid voor een vrije gift na afloop.

Datum en aanvang:           20 december, 20.00 uur
Locatie:                                 RK kerk Sint-Jan de Doper in Wierden