Afgelopen vrijdag 30 november heeft het LimoKlaasconcert plaatsgevonden. Tijdens deze avond hebben het C-orkest, de slagwerkgroep en de AMV’ers het podium betreden. Zij hebben hun muzikale kunsten mogen tonen aan het publiek en aan Sinterklaas met zijn Pieten.

Voor de AMV’ers was dit het eerste concert sinds ze zijn gestart met blokfluitles van juf Leonie. Lees hieronder een klein stukje namens de meiden:

“Ons eerste optreden vonden we super fantastisch leuk! Wel vonden we het in het begin een beetje spannend. Er zaten veel mensen in het publiek. Zij klapten voor ons als we weer een stukje hadden gespeeld. Ook waren er superveel pepernoten die we kregen van de twee meisjes Pieten, want we moesten allemaal nog even bij Sinterklaas komen en hij wist al heel veel over ons.
Verder waren we ook nog wel even onder de indruk van al dat slagwerk, er stonden heel veel verschillende instrumenten en het klonk heel mooi. Wel geeft het soms veel lawaai!
We vonden het in ieder geval superleuk dat Sinterklaas nog even kwam en we hebben nu al zin in ons volgende optreden.”

Na afloop van het concert kregen alle kinderen nog wat lekkers, wat de Sint en zijn Pieten voor ons hadden meegenomen! We hopen ze natuurlijk volgend jaar weer te zien op het LimoKlaasconcert!