Op vrijdag 5 juli kunt u genieten van livemuziek bij de vijver van het gemeentehuis in Wierden, verzorgd door Harmonie Sint Jan.

Om alvast in de vakantiestemming te komen, komt u dan luisteren bij het gemeentehuis bij het vijverconcert vrijdagavond 5 juli.

Italiaanse zeeën

Dit jaar blaast er een Italiaans zeewind door het programma. Onder leiding van Egbert van Groningen brengt het A-orkest bekende muziek ten gehore, zoals Pirates of the Caribian, Tancredi van Rossini en Viva Italia. De slagwerkgroep van de Harmonie Sint-Jan onder leiding van Marcel van Nieuwland maakt het programma compleet.

Het vijverconcert start om 20.00 uur en wordt traditiegetrouw gehouden op het terrein bij de vijver voor het gemeentehuis.

Er zijn een beperkt aantal zitplaatsen aanwezig. Mocht u zeker willen zijn van een zitplaats, dan kunt u zelf een stoel meenemen. De toegang is gratis, maar er is wel een mogelijkheid voor het geven van een vrije gift. Zoals gebruikelijk kunt u een drankje kopen aan de bar.

Zeewind?

De weersvooruitzichten zijn goed ten tijde van het ter perse gaan van deze krant. Maar mocht het onverhoopt gaan regenen, dan wordt het concert verplaatst naar de Passie, Akkerwal 2 in Wierden. Vooraf zal hierover een bericht op de diverse kanalen van social media van Harmonie Sint-Jan geplaatst worden.

Datum: vrijdag 5 juli 2019

Locatie: plantsoenlaan, vijverzijde van het gemeentehuis te Wierden

Aanvang: 20:00 uur