Muziekvereniging Harmonie Sint-Jan Wierden

Welkom op de website van Harmonie Sint-Jan in Wierden.

Binnen de vereniging bieden wij onze muzikanten de mogelijkheid om samen met anderen muziek te maken waarbij plezier, uitdaging en ontspanning voorop staan. Wij staan voor een veilige en stimulerende omgeving waar iedereen zich thuis voelt en waar we respect voor elkaar hebben. Daarnaast vinden wij het belangrijk om een bijdrage te kunnen leveren aan de culturele ontwikkeling van onze leden en die van de inwoners van de gemeente Wierden.

Onze harmonie werd opgericht in 1926 en bestaat dus al bijna 100 jaar. En daar zijn we enorm trots op.
In die periode is de harmonie uitgegroeid tot wat het nu is, een grote, enthousiaste en muzikale vereniging met zo’n honderdtwintig leden variërend in de leeftijd van zes tot bijna negentig jaar. Onze muzikanten spelen in het A-orkest, B-orkest, C-orkest, de slagwerkgroep, bij de AMV of bij de samenspeelgroep DJEMZ.

Harmonie Sint-Jan is zeer betrokken bij de vele activiteiten in de gemeente Wierden maar neemt ook op landelijk niveau deel aan concoursen. Alles over de Harmonie Sint-Jan Wierden, onze activiteiten en de verschillende geledingen vind je op deze website.
Heb je vragen of zou je graag eens een repetitie bijwonen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of via secretariaat@harmoniesint-jan.nl

Sponsorkliks

Wil je harmonie Sint Jan Wierden ook gratis sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via sponsorkliks. Voor jou een kleine moeite, voor ons zijn het directe inkomsten. Gebruik de button hieronder en kies jouw favoriete webshop!

Speel met ons mee

Heb jij altijd al graag een instrument willen leren spelen of wil je je hobby van vroeger weer oppakken? En daarmee misschien zelfs wel onderdeel uitmaken van ons mooie harmonie-orkest? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Wil je een keer komen kijken en luisteren op een van onze repetities?

Ik kom graag een keer kijken en luisteren!

Onze sponsoren